Fara i älgskogen!

Satt och läste en gammal kompis blogg "www.pila.blogg.se" och hon nämnde i sitt senaste blogginlägg sin största fobi - älgar.

Ett gammalt minne poppade upp i mitt huvud när jag läste det där! Jag kom på att jag nog spätt på den fobin (inte meningen!).
Vi var väll kanske runt tolv-tretton år och sov över ett helt kompisgäng i min pappas stuga i skogen, ett helt gäng med tjejer i den åldern är inte direkt tysta av sig och mot slutet av kvällen var min kompis (den med älgfobin) i valet och kvalet om hon verkligen skulle gå in i skogen och titta runt lite.
Jag var helt övertygad att det inte fanns en älg inom en mils avstånd med det oväsendet vi fört och sa till henne att hon var löjlig och "pushade" ut henne i skogen. Efter två minuter hör vi hur det brakar som om en dinousarie gick loss bland träden och Linnea skriker där innifrån "ÄLG!!!!".

Stackarn kommer ut ur skogen alldeles likblek, det var väldigt kul men absolut inte meningen, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det;)
Men jag ska inte säga något med min fogelfobi!
image6
Men dom är ganska söta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0