Samma visa igårkväll men med lite blod och slem

Fortfarande ingen action (bara ett får som var lite på g, lite blod och slem men hon höll dom inne) jag var mäkta övertrött (öl hjälper inte) och det har blivit kallt igen. Negativa Hanna.

Men jag hade en vovve med mig (Trittll) som var super söt och sov i mitt knä med nosen på bordet för det är exakt rätt höjd. Jägaren var även inne i ladan och flådde en säl på 200 kg (han ska göra en säljacka, inte så fint tror jag).

Imorse när jag var i stallet hade vi fått två lamm, Hanzl och Grete, det var Mary som förlöste dom den sista vakten, dom är helt otroligt små och ser ut som om dom skulle kunna gå sönder vilken sekund som helst - det är kul med något nytt i stallet!

image20
Trittll

image21
Sälen

image22
Ett av dom två nyanlända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0