Sov på ett lortigt golv helt i onödan!

Vi har ett stall fullt med dräktiga får som bilken sekund som helst ska föda, fula äckliga får som är helt otroligt dumma i huvudet och jag har fört  ett krig mot dom sen dag ett eftersom dom alltid hoppar upp på foderbordet när det är matdags. Med andra ord - jag gillar inte får, jag hatar får!

Men vad gör man när det är ens jobb att ta hand om dom och dom är beräknade att föda IGÅR, jo vi måste vara skiftvakt och jag hade vakten från 04:00 - 08:00 för att se till att allt gick bra när dom födde.
Alltså jag sov inne i sadelkammarn, somnade på golvet (hade ställt klockan) men det är verkligen inte trevligt på det golvet. ÄCKLIGT!
Jag var ju trött men jag kollade fåren var tjugonde minut men INGEN INGEN av haggorna födde så det var helt i onödan!

Jag undrar om det är möjligt att hata ett djur ännu mer?

Nu är jag vaken sen tre inatt och har vakten 20:00-24:00, jag kommer alltså vara vaken nästan 24 timmar på grund av dom där djuren.

Ghaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha.. då har du haft en lika jobbig natt som mig :P

2008-04-25 @ 15:43:10
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha! Jasså? Men inatt (efter kl 24) ska jag soooova så gott=) Längtar!

2008-04-25 @ 20:14:08
URL: http://hannawickberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0