Äppelmuffins och mensvärk

Jag har haft en otrolig tur att aldrig ha haft mensvärk men idag kom det, fy f*n va dåligt jag har mått! Så jag satte Lottie framför tv'n och kurerade mig själv med lite starkare alvedon av isländsk sort.

Dagen har alltså inte varit toppen och det blev ju inte bättre av att Lottie fick ett raserianfall pga att jag gav henne fel kopp med äppeljuice i. Men jag är stönigare än vad hon någonsin kommer bli vilket gjorde att utbrottet varade i ungefär 45 min tills det knackar på dörren...
Där står Alex i full hellikopterpilots uniform med mina joggingskor och tack gode gud att han kom!
Lottie slutade gråta efter bara några sekunder för Alex i uniform är pondus, så skönt för hon bara stod och stirrade på honom så jag kunde vila mina öron, Alex däremot var nog i lite chock - frågade försiktigt om vi inte kan byta jobb? Hehe, det ville han inte!

Efter besöket gav vi oss iväg till affären för att köpa tandborste och socker (bra kombination va?) För jag hade lovat Lottie att vi skulle baka och det blev supergoda äppelmuffins:) Behövdes!
Även för Lou som tydligen har samma problem som jag idag, Ian kommer få ett underbart år om vi fortsätter synka varandra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0