En kaotisk start

Blir ni förvånade när jag berättar att jag nästan missade flyget? Nä kanske inte...
I alla fall så checkade jag in i sista minuten, absolut sista minuten och sprang genom alla kontroller bort till min gate (som självklar var allra längst bort) och hann defenetivt inte köpa några presenter på tax free. Suck.

Jag kom på planet och var nervös som bara den! herregud jag trodde jag skulle spy när vi landade och min stackars engelska medpassagerare såg också ut att tro det.

Väska kom såklart sist av alla, pinsamt att komma ut så sent men när jag väll kom ut så stod det en mamma med en liten tjej med en welcome Hanna skylt. Den var så söt att den sparades:)

Sen bar det av i bilen och allt gick av bara farten när vi pratade, jag berättade att jag nöstan höll på att missa flyget och att jag var rädd att om jag skulle ha gjort det så skulle hon i sin tur tycka att jag var oansvarig. Lou sa att hon nog bara skulle ha skrattat, kändes ännu bättre då.

senare på kvällen fick jag träffa Ian och båda två är väldigt lätta att prata med och det känns inte alls jobbigt om jag måste fråga nått eller be om hjälp.

Idag var jag, Lou och Lottie i Bath, en jättefin stad från romarrikets tider inte alls lång från här. Där shoppade vi och hade det mysigt. Medans Lou klippte sig gick jag och Lottie en promenad och såg på svanar i floden. Det låter väldigt idylliskt men ni som känner till min fågelrädsla kan se det framför sig;) Men Lottie ville se dom och jag hade en personlig terapi stund.


Bristol då... Jag har inte sett så mycket, den delen vi bor i är ganska tråkig men det går ju att ta sig härifrån;) Det regnar mest hela tiden vilket kanske inte är någon skräll men jag tror det är en typisk engelsk stad med fina och fula sidor. Hur människorna är får ni en redogörelse på när jag har kommit in i det hela lite mer.

Hör gärna av er och om ni inte har mitt engelska telefonnummer eller adress säg till så e-mailar jag

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0