Fest, shopping och camping = Trött!

Igår var det födelsedagsfest vilket faktiskt blev ganska kul, kände bara födelsedagsbarnet så det var bara att mingla på men det var några roliga människor där:)
Vi satt på ett stort fält och grillade med en stor brasa så det var ganska mysigt. Träffade en jätte trevlig tjej där också, så himla skönt att prata med en tjej! Dom allra flesta hitills som jag umgås med här är killar så det var skönt med lite omväxling.

Jag måste faktiskt erkänna att nått som jag saknar mest är kompisarna hemma i Sverige, just nu vet jag inte vilka jag kan lita på riktigt eftersom jag inte känner personerna här så väl så jag saknar någon att prata ut med. Men det kommer väll och snart kommer ju Jonna, Johanna och Alex:) Lääängtar!!

Idag blev det i alla fall shopping med Nali, köpte en ny mp3 eftersom min har lagt av, gjorde ett rejält rea fynd på ett armband och tänkte bättra på min Engelska med en klassiker som Stolthet och Fördom:)



Imorgon åker jag till Wales där jag ska spendera en hel vecka (vojne) i ett tält. Måndag till fredag är det semester medan helgen blir jobb då det är en till dykhelg. Så summan av kardemumman = ingen dator på en vecka.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Farsgubben

Hej Hanna !

Tryggt att veta att du har fullt upp.

2008-09-04 @ 20:37:13
Postat av: Behm

Hej igen (skrev till dig på resedagboken för en stund sen :P) Vad skojj du verkar ha! Hoppas jag kommer till en lika bra familj som du gjort!

2009-01-16 @ 20:42:08
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0