Inspirerande människor

Idag har jag haft en play date med en av Lous kompisar och hennes son, Lottie behöver umgås med honom ibland för han är lika dominant som henne och sätter ner henne på jorden;)

Mandy (mamman) är en helt otroligt rolig, varm och härlig person som har levt ett så himla roligt liv. Hon är 35 nu men har gjort så mycket (sånt som jag inte ska nämna här) jag blir inspirerad av hennes sätt att se på livet!
Och jag ska följa hennes råd - Skaffa INTE barn förän du har gjort alla roliga vilda saker du vill göra, "den dagen du känner att näe jag vill bara sitta hemma en fredagskväll med en take away Pizza och se en dålig sjukhusserie då kan du börja tänka på att slå dig till ro"

Man har en magkänsla om vilka männsikor man ska lyssna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0