solig playdate dag med stressade mammor

Ibland känner jag mig ung (kanske inte så konstigt) men när man sitter tillsammans med tre 35:åriga mammor en hel dag uppskattar man friheten.

Tänk att man faktiskt kan gå ut och parta en kväll utan världens planering eller att man kan shoppa som en tok utan att få speciellt dåligt samvete för att man borde lagt pengarna på en annan person. Allt man gör tar inte en halv dag bara för att ungen SKA knyta skosnörena själv.

Så skönt att kunna vara självisk!

                                                  Att gå ut en kväll kräver en veckas planering

Självisk shopping är en näst intill utdöd shoppingmetod hos mammor

                                               Hello charter, bye bye coola resmål

Nej jag hatar absolut inte barn, dom är faktiskt ganska så söta men jag ska i alla fall vänta MINST tio år innan jag får uppleva den ultimata smärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0