Inte långt kvar!!

Snart kommer jag hem! Herregud, det är inte ens en vecka kvar! Alla julklappar är avklarade och jag har skaffat vuxenpoäng genom att skicka iväg julkort:)

Det är bara julmys kvar...

På tal om Julmys så var vi Cheddar i måndags och träffade jultomten, vi passade även på att gå i några grottor som dom är berömda för där.





Och igår var vi till Horseworld, ett räddningscenter för hästar och åsnor som farit illa. Det var riktigt fint, fick även se en mulåsna som hette Garth och var 45 år!!!



45 år och bara fyra tänder men Garth is still going strong!


Världens största hästras Shire, den här var "liten"

Idag hade Lottie avslutning på gymnastiken och imorgon ska vi till Joe Jingles som är en sånggrupp för att sedan åka skridskor. Sen är det helg och jag har ingen aning om vad jag ska göra..:/ Kommer bara gå och trampa för jag längtar så efter att komma hem!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0