Julfest x 2

Igår var jag på två julfester, en Mintlets (alla lotties kompisar) och Subaquaholics julfest:) Det var riktigt mysigt faktiskt! Jag ska ta med mig engleska Christmas crackers hem, dom är så töntiga att dom är roliga!
Höjdpunkten på kvällen var när jag och Nali började leka med helium ballongerna, the swedish chef (från inlägget tidigare) är väldigt rolig med heliumröst!

Vi har också pyntat julgranen och idag ska vi träffa jultomten, vi ska försöka reparera jultomteskadan Lottie fick igår.
Det var faktiskt riktigt hemskt. Jultomten kom på besök till julfesten och alla Mintlets barn fick en julklapp var, Lottie var sist - hon fick ett kuvert med ett presentkort. Jag har nog aldrig sett en så tapper treåring men det var riktigt hjärtskärande att se hur besviken hon var.

Om en vecka kommer jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0