Ikväll flyger jag till Tyskland

Är i gbg nu hos brorsan men både han och hans flickvän måste jobba idag så jag är ensam och övergiven i deras lägenhet, tråkigt!

Men vi hade  en heldag igår med shopping och sietseing (stavas det så?) i stan, var kul för mig som aldrig har sett avenyn!

Vi fann en affär som hette "the english shop" och jag fann två superroliga böcker där! En om en guide till att förstå engelsmännen och en för att förstå svenskarna, den ska jag ge till mina au pair föräldrar och den andra ska jag behålla själv för att underlätta min vistelse i England:)


"The Swedes have a dream:
To save nature from man. It's
as close to a passion as the Swedes
ever get"

Jag skrattade så jag grät bara av att läsa några rader i den här boken om Svenskarna för det var läskigt sant!

Ikväll flyger jag till Tyskland och spenderar några dagar hos Mary, Hoppas ni får en bra helg! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0