Nu blir det mer utlandssvensk bloggande

Eftersom jag har bott i Sverige nu i snart två månader så har det inte blivit så mycket skrivande om att vara utlandssvensk (förutom mina gräl med div. myndigheter) men när min avresa till nya destinationer närmar sig så kan jag kanske övergå till "normalt" bloggande igen.

Nerverna börjar ge sig till känna och jag börjar inse att jag egentligen inte riktigt vet vad jag ger mig in på!

Jag ska vara au pair i Bristol i ett år, allt verkar superbra med familj och planering osv men jag drömmer verkligen mardrömmar VARJE natt om vad som skulle kunna skita sig! Men värmlänningen i mig säger att det ordnar sig.

Trots att det bara är 20 dagar till avfärd så ska jag hinna med lite mer;
Imorgon bär det av till Göteborg där jag ska hälsa på Brorsan och efter två dagar där flyger jag från gbg till Frankfurt för vidare transport till Karlsruhe där jag ska hälsa på Mary, min tyska roommate från Islands tiden så det blir lite  extra utomlandsvistelser:)


England here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0