Smittorisken är hög

Ungefär så här låter det i min brorsas lägenhet nu...

-"Host, Harkel, snora snora snora, jag tror jag dör!" (Hanna)

-"Harkel harkel, host!, snora snora, vi beställer pizza idag för jag orkar inte laga mat! (therese)

Ola är på jobbet, han mår bäst av oss tre.

Jag åkte till Tyskland för fyra dagar, allt var frid och fröjd och alla vara friska. Efter andra dagen i tyskland får jag ont i halsen och börjar hosta och det går bara utför!

När jag kommer tillbaka är både ola och therese i mitt tillstånd, undrar vem som smittade dom andra?


Det är ganska komiskt för innan jag åkte till Island hade jag hög feber och nu ska jag till England och det har börjat!
Håll tummarna för att det ordnar sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0