Det är ju inte lång tid kvar!

Idag när jag låg ute och solade och mådde gott ringde mobilen, det var Inger på Rottneros Park som undrade hur mycket jag kunde jobba i Juli.

Pust tänkte jag... Det är ju min sista månad men jag kan ju inte bara säga nej

Ok, ja jag kan jobba en del sa jag... Men när jag räknade upp mina lediga dagar som jag kunde jobba på insåg jag att det är inte mycket kvar av min Sverige vistelse!
Och nu är jag typ helt uppbokad!
Vojne

Men första etappen är i alla fall Arvika Festivalen

Sen blir det två dagar hos brorsan i Göteborg och från Göteborg till Tyskland där jag ska hälsa på Mary:)

Tänkte att jag kanske kan hälsa på syrran också om jag får tid och pengar;)

Ha det bra och njut av det fina vädret vi ska få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0