En "jag skiter i om det är onyttigt att äta dag"

Idag har det varit en ganska soft dag... Typ inga barn som ville åka gåsen på parken så jag kunde sitta i skuggan och läsa en bok och äta ärligt stulen glass från kiosken:) Sen blev det godis också...
Har ju varit potthett idag men jag ska inte klaga, hellre det än regn!

När dagen började gå mot sitt slut så ringde syrran och sa att mamma inte kunde hämta mig på två timmar så jag började gå imot sunne helt hungrig och utsvulten i hettan..
MEN då tänkte jag "va inte så jäkla fjompig Hanna! Om en kilometer finns det mat, du har pengar och vatten med dig"
Är det nått Island har lärt mig i och med att vi bodde så isolerat och svårframkomligt var det att det ordnar sig alltid och att jag ofta gör saker större än vad dom är, kort - "Det ordnar sig"

När jag kom till Sunne kilade jag in på turistbyrån och höll Jossan sällskap, Linnea hade visst också fått den idén:)
Införskaffade också chips där, kom ju på att jag inte har ätit det på ett halvår! Så ikväll blir det chips med coca cola, kort sagt "jag skiter i om det är onyttigt att äta dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0