Nä, jag tyckte inte det var nödvändigt med solskydd!

Jag har verkligen jordens fulaste bonnbränna och är seriöst brännskadad så det finns inte efter den här arbetsdagen!

Det började ju med att det "bara" var 19 grader och molnigt på förmiddagen men BOM så smäller det om och blir het gassande sol och näe, jag tyckte inte det var nödvändigt med solskyddskräm har säkert fått frågan 30 gånger om idag om hur jag kunde vara så dum! Kan nämnas att där jag jobbade var utomhus på en plats utan vind och utan skugga.
Förlåt! Men även dom klokaste gör misstag;)

Det var i alla fall en tant från PRO som också jobbade där och som satte på mig en av hennes tunikor, inte jordens vakraste skapelse men den skyddade i alla fall. Söt tant! Glass smugglade hon till mig också;P

Träffade Jonna och Linnea ikväll också, var kul!=) Sorry att jag inte följer med på köpis men det känns nästan som jag ha fått solsting idag så då hade ni fått bärt mig hem till Josse efter bara en öl:/ Hoppas ni får kul utan mig (vet ju att det är svårt;)) Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0