Jag gjorde det!!!=)

Igår kväll efter min fågelterapi promenad gick jag till stallet till mitt "everest" Blessi och sa - imorgon ska jag rida ut på dig och om du sköter dig så ska vi göra det många gånger annars blir det nog ridhuset hela livet ska du veta!

Idag började jag i ridhuset för att känna hur hästen känns, han var avslappnad och vi gick ut.

Och hör och häpna! Han var avslappand hela ridturen!!!! Vi galopperade både bort och hem totalt avslappnat och kontrollerat, jag var så lycklig att jag hade ett leende över hela ansiktet! Han är en ny häst! Jag har faktiskt lyckats, det här är en perfekt avslutning på min Islands vistelse.

Mary kom in i stallet när jag sadlade av och hurrade=) Hon hade stått inne i huset hela tiden med en kikare för att vara bered om jag skulle ramla av, hon hade varit ganska nervös när jag gav mig iväg;)

En bra början på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0