Jag har kommit långt med min fågelfobi!

Jag skulle ut och gå ikväll och hade två val - antingen ta den tråkiga vägen till floden och tillbaka eller gå den mycket vackrare vägen nere vid fjorden och se sälarna ligga och slappa på stenar.

Det finns en anledning till att jag börjat tveka att ta fjord vägen - anledningen heter silvertärnor, otroligt agressiva silvertärnor som förföljer mig hela vägen.

Idag bestämde jag mig att dom inte skulle hindra mig!

Med luvan på (måste ju ha skydd) stirrande i backen hela tiden (för att slippa se dom) och mp3 på högsta volym (för att inte höra dom) tog jag mod till mig!

Kan säga att hjärtat bultade ganska rejält och jag tror nog att dom var extra många idag.

Jag vet inte om jag njöt av promenaden men jag gjorde det!!!=)

säg att jag var duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0