Jodå, nu har jag bestämt mig

Nu har jag bestämt mig att jag ska vara med i tölt tävlingen på Lördag, jag red idag och det var smärta i vänster ben men det var härligt att vara på hästryggen och hästen var så lycklig att det spratt i hela kroppen på henne:)

Men nu är det jag som måste justeras, jag lägger automatiskt vikten på höger sida för att avlasta min vänstra sida och då drar sig hästen till vänster. Får försöka stå ut;)

sen ska jag försöka att inte ta det allvarligt över huvudtaget, jag hatar att tävla pga mina nerver men nu ska jag ha kul!

By the way... Idag var det 25 grader i solväggen klockan nio på morgonen - har varit toppen väder!=)

Hoppas ni har haft en bra dag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0