Andra gången

Gick med lottie till parken idag och när vi spattserade hem gick vi förbi en frisörsalong som hade extra erbjudande om klippning och slingor idag och imorgon... Hm, mina slingor har sett bättre dagar sen jag övertygade lou att göra några på mig, det är inte vackert! Så jag bokade tid på salongen där dom var hur trevliga och söta som helst - trodde inte man kunde hitta något sånt i kingswood!!=)

Jag är inte heller helt nöjd med klippningen förra gången från en annan salong, det kändes lite slarvigt gjort så nu är det andra gången gillt!

Imorgon kl 9 så smäller det:)

Nu ska jag snart iväg för tre timmars tortyr med volleyboll - gud vad taggad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0