Londonresan

Ok, nu ska jag göra ett nytt försök med Londonresan=) Sist jag försökte så sket det sig när jag skulle ladda upp bilderna och allt bara försvann... Suck!

Blir bara bilder och lite text för jag orkar inte mer;-)


I bussen på våra superheta (bokstavligt) platser. Toan va som en torrbastu och efter att jag hade vart där inne så kom gubben ut som var inne efter mig och halvskrek "I can hardly breath in there!"... Snällt! Jag hade bara kissat, han kunde väll säga för att det var varmt kan man tycka!


Säger bara - LONDON BABY!!


Efter en evighetslång (kändes så för mina fötter) promenad såg vi några "sevärdheter"


Bigg ben och West minister... something... hehe


Vi såg en kändis! Stooooort - hade dock gillat det mer om det var Jamie Oliver;-)


Vi lyckades förvilla oss in på en gay bar, killarna tyckte det var skitkul med alla "trevliga";-) killar tills dom efter en halvtimme insåg att dom var mer än bara trevliga! Haha! Tror aldrig Alex har haft så bråttom ut från ett ställe!


Men för den killen tror jag Alex skulle kunna byta läggning


Säger bara en sak - råttgift och fläckar... Det var tur att vi bara sov där!

Har en massa bilder från London men nu har ni i alla fall fått lite smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0