Nu är jag frälst!

Att dyka var helt otroligt häftigt! Jag älskade varje sekund av det, även om det vra pirrigt så var det helt fantastiskt att vara under havet och höra alla ljud och se alla fiskar.
Att det bara var 16 grader i vattnet var inga problem, det var mest en chock den första minuten innan våtdräkten blev varm

Ska försöka få tag i lite mer bilder men här är några iaf;


Jag och Lou påpälsade på väg ner i plurret för mitt allra första dyk!


Nästa gång kanske jag kan få åka ut med båten?:)


Härifrån fick jag gå istället

Efter sista dyket igår var det bara att kasta sig i bilen åka två och en halv timme till Bristol igen och packa volleybollgrejer på en kvart för att åka iväg på en match.
Fem set och jag spelade hela tiden, jag har aldrig känt mig så trött i kroppen som idag - men vi vann!!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"helt fantastiskt att vara under havet och höra alla ljud och se alla fiskar."



Va va de jag sa? :p

2008-10-07 @ 22:09:29
Postat av: Anonym

"helt fantastiskt att vara under havet och höra alla ljud och se alla fiskar."



Va va de jag sa? :p

2008-10-07 @ 22:10:05
Postat av: hanna

Japp, du hade rätt! Jag är fast nu:)

2008-10-08 @ 01:36:35
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0