pengarna finns kvar!!

Det gäller bara att ha is i magen och inte ta ut dom ur mitt Isländska bankkonto än på något år. Jag är skitdålig på allt som har med ekonomi att göra men det är verkligen läskigt med allt som händer nu!

Inte en bra tid att vara ung och bara ha strö jobb...



På tal om något helt annat så skrev jag ett lååångt inlägg om London men när jag skulle lägga upp bilder så blev det något fel och hela konkarongen försvann.... Tekniska Hanna - men jag ska försöka sätta mig med det imorgon igen så familj och vänner (har jag några andra läsare?) vet vad jag håller på med härute på ön.

Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: kajsa

hehe, ja, tack :)

2008-10-13 @ 19:27:34
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0