Såååå skönt med helg!

Jag känner mig helt utarbetad och trött efter en kaotisk vecka. Idag var jag bara så jäkla trött på allt och kände bara för att dra.
Vad deppigt det låter men det är sanningen, ni får dock inte hem mig - stönhuvet stannar!
Och det viktigaste, jag har inte kunnat skita i att hjälpa när någon behöver hjälp för sånt funkar inte. Lou tackade mig också idag för hjälpen den här veckan, det känns skönt att allt lugnat sig lite.

Men nu har jag en helledig helg! Det är så skönt!

Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till Islandshästarna jag hittat här och efter det åka till Corsham för att hälsa på Sophie och sova över där. Ska bli skönta att komma iväg från huset lite:)
På söndagen blir det ingen match för motståndarlaget ställde in men det betyder att jag kan slappa. Det hade varit kul att spela men men... Kan behöva en totalt egocentrisk dag tror jag.

Nästa vecka blir lite hektiskt den med eftersom Lou åker till New york och jag ska ta Lottie till Manchester. På lördagen är det någon sorts traditionell bras fest efter halloween.

Men men... En dag i taget, hoppas ni därhemma har det bra i höstrusket - om två månader är jag hemma och dricker glögg med er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0