All you need is F*R*I*E*N*D*S

Har haft en superskön helg! Igår kom Sophie (en österrikisk au pair) till Bristol och vi kollade in Cabbot Cirkus vilket var enormt som jag redan sagt! Det är så himla coola kläder och affärer där inne att jag vet inte vart jag ska ta vägen!=)
Sophie är också en helt underbart go och rolig tjej! Är glad att jag har funnit henne, känns skönt att ha någon att prata med.

Vi hade en kul kväll ute i Bristol som resulterade i att jag från och med nu hatar taxi chaufförer.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, kände mig lite nere - ibland känns det ensamt men så slog jag på tv'n och det var två avsnitt med friends = allt känns bättre!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Och Dykar'n... Varmt underbart vatten - ooo ja. Men en bra sak är ju att allt annan dykning kommer bli så mycket enklare och roligare:) Men jag hoppas det är som du säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0