Bath

Har varit i Bath tillsammans med en österrikisk och Tysk au pair, det var faktiskt himla kul att träffa någon som inte hade anknytning till familjen och spendera dagen med dom:)
Bath är en helt underbart vacker stad med varma källor (det är som mamma sa, dom förföljer mig) vackra byggnader och mycket fin natur.
En lyx stad kan man kalla det då invånarna är snuskigt rika och affärerna dyra men man kan spendera en hel del tid bara av att titta på saker och ting.

Samtidigt som vi var där så hade Bath's rugbylag en viktig hemmamatch, stämmningen var på topp, det lät riktigt häftigt faktiskt! Så vi bestämde oss att vi måste se en rugbymatch eller fotbollsmatch någon gång bara för att få uppleva känslan:)


Bild av floden i Bath


Romerskt bad


Längs floden



Nu sitter jag hemma och känner mig jättetråkig eftersom jag tackat nej till en utekväll men jag orkar bara inte. Har varit krasslig hela veckan (säger inget mer för att inte oroa föräldrar som kan komma med olika diagnoser;)) så jag ska vila upp mig!

Ha en skön lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0