Det är stoooort!

Idag öppnade Cabot Circus i Bristol, ett shoppingcenter som tog tio år och 500 MILJONER £ att bygga!! Det är helt massivt med 120 affärer, gissa om jag är sjunde himlen?

Dock har jag inte vart där, det lär ju krylla av besökare nu men om några dagar åker jag nog dit.



Ikväll ska jag ner till stan en sväng för att ta några drinkar med Nali, hon åker till universitetet i Plymouth till helgen.

By the way... Jag känner mig inte alls stel efter tre timmar träning igår!:D Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Martin

Synd man missade dom affärerna! Shit 500 miljoner £ va inte billigt.. men de såg ju bra ut så =)

Träningsverken kommer imorn ska du se ;)

2008-09-25 @ 21:33:06
Postat av: hanna

Aa, ser helt underbart ut=) Och jag har fortfarande inte värk! Wiiiie!! Jag kanske börjar bli lite fit!

2008-09-26 @ 10:22:27
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0