Försökskanin

Jag vill ha mitt dykcert och jag inser att jag måste träna för att känna mig bekväm i vattnet men att jag hade avslutat mina poollektioner var en sån befrielse! Så kommer frågan.. Vill du träna ikväll Hanna?
Ehmm.. Jag kanske ska försöka läsa teori ikväll...

Tre timmar senare, När du tränar ikväll kommer du vara försöks elev till två personer som tränar för att bli instruktör.
Jaha...

Så det blir min fredagskväll... Om det är ngn som har dykcert där ute kan ni svara mig - hur lång tid tar det innan man känner sig bekväm med att flyta runt där i vattnet?

                                                                            
Det är inte så rofyllt som det ser ut!

Kommentarer
Postat av: dykar´n

Bekväm blir man automatiskt om de finns mkt intressant att kolla på. Bli ett med omgivningen, korallerna, alla fina fiskar, de stora blå.. man drömmer sig bort och helt tappar tidsuppfattningenen å de varma vattnet är så härligt. Oooooooops, glömde att du dyker i england :s :p lycka till ;)

2008-09-28 @ 13:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0