Hej hopp!

Nu är jag tillbaka från ett regnigt och blåsigt Wales, UNDERBART!
Veckan var lite av en utmaning, jag sov i ett tält samtidigt som det var så hemskt väder att det till och med var översvämningar i området men det var bara att hålla humöret uppe och säga varje morgon att nejdå jag sov som en prinsessa där inne.

Men trots vädret så var det faktiskt ganska kul att sitta framför en lägereld varje kväll och leva naturlivet igen:)

Några kul grejer vi gjorde var att rida på en strand, jag köpte en billig bodyboard, slängde på mig våtdräkten och "surfade" en dag och vi njöt av den vackra naturen:)
Men vi stod bara ut till fredagen då vi åkte och sov hos en familj dom kände i Wales i ett av dom finaste husen jag sett! Jag sov verkligen som en prinsessa då och sen drog vi hem på lördag förmiddag i det tunga regnet.
Det tog oss fem (normalt tre) timmar att ta oss hem bl.a pga av en olycka på M4, jag och Lou började bli smått desperata och sjöng tillslut oss hesa på ABBA låtar.
Det var helt underbart att komma hem!

Jag är fortfarande helt slut efter den veckan så jag orkar inte riktigt blogga ordentligt:) Det hände mkt kul trots vädret och det känns som om allt bara börjar rulla på nu...

Slutet på September kommer Martin och hälsar på och i mitten av oktober får jag besök igen av Alex, Björn, Jonna och Johanna - Lääängtar!!!!:D

det varkar inte funka med bilduppladdningen nu så bilder från Wales kommer senare:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0