Lite ändrade planer

Martin har varit här i helgen vilket var jätte kul:) Det har varit skönt att ha någon som känner mig här och att jag kan prata svenska (prata skit om alla)=)

Fast.... Jag måste bara berätta något tråkigt (och klantigt) som Martin gjorde, man måste ha i beräkning att det är en tidsskillnad i det här landet + att det kan vara smart att faktiskt kolla biljetten för att se exakt tid när man flyger.
Men inte Martin!

Han räknade ut att eftersom han landar kl 22:00 i Norge så lyfter han klockan åtta härifrån därför kom han en timme sent till flygplatsen, planet höll på att borda!
Dessutom lyckades han finna en person utan någon som helst koll som sa att nästa plan går på Tisdag till Oslo fast jag såg på internet att det lyfte ett SAS plan kl 20:55 på Bristol airports hemsida, dock satt Martin i bussen igen halvvägs in till Bristol när jag fick tag på honom för att säga det....

Nu är han förhoppningsvis på Heathrow och väntar på ett plan där till Oslo, det blev dyrt! Fast han får se det på den ljusa sidan (som jag sa till honom igår) han får se Bristol, London OCH Köpenhamn!;)

Har klippt mig men jag lägger upp bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0