Playdate med en touch av dykning

Idag som alla andra fredagar var det playdate dag med alla andra mammor och ungar, det är alltid ett stort kaos av tårar och upphetsade ungar. Men mammorna är störtsköna så det är kul att prata med dom, jag ska vara barnvakt åt en av barnen på torsdag men det är inga problem eftersom jag är ensam ändå med Lottie och då slipper jag vara hennes underhållning.

Senare nu på kvällen åkte jag och Lou iväg för att ha en dykträning, fick ha henne som instruktör istället för min armé/brandmans snubbe - gud vad mycket bättre det gick!
Det första hon gjorde var att låta mig snorkla så jag faktiskt lärde mig använda grodfötterna rätt, jag har haft stora problem med det eftersom jag aldrig använt det förut. När jag kunde simma ordentligt gick allt så mycket lättare så det kändes för första gången avslappnat i vattnet.

Imorgon på morgonen ska jag ta bussen till Bath och möta upp med en Tysk och en Österrikisk au pair, dom första au pairerna jag kommer möta sen jag flyttade hit. Det ska bli kul!

Hoppas ni har det bra därhemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0