Det dåliga humöret fortsätter

Jag är fortfarande arg och irriterad på Ian, vissa saker han säger och gör kan göra mig så himla sur!

Jag skulle köpa blöjor att ha på natten till Lottie, kostade typ 5£ men han tyckte vi kunde va kvitt för han betala för mig på restaurang i Brixham - Hallå? Jag är där för att ta hand om din dotter din idiot, om jag hade fått välja så skulle jag vart hemma med mina kompisar istället för medelålders dykare.
(Jag tog fem pund från dom 20£ jag fick för att spendera för Lottie, muhahaha!)

Igår när vi precis skulle åka hem så kläcker han ur sig att nej vi ska stanna en natt till, jag och Lou vill dyka imorgon och du ska ta hand om Lottie. Måndagar är min lediga dag (under dagtid iaf) och jag hade planer så h*vete heller att jag sitter i Brixham!

Så jag åkte hem med Andy och så fick dom ordna upp det själva.

Jag blir så arg!

Om han kläcker ur sig en till sån grej då säger jag att jag åker hem så får vi se hur dom klarar sig!

Arg arg arg


Kommentarer
Postat av: Behm

Jo verkar ju behövas! Fan va störande det är! ...man får faktiskt sjuk lust å bara dra hem sånna gånger...sjuuukt stor lust grr

2009-04-06 @ 19:24:16
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mm... Man har ju makten, muhahaha!

2009-04-06 @ 21:36:59
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0