GI is still going strong

Jodå, mamma skulle vart stolt över mig om hon såg vad jag gick och handlade nu när jag var sjuuuuukt godissugen. Nämligen mörk choklad, valnötter och torkade aprikoser, jag känner mig så otroligt duktig!

Valnötter är superbra att ha i väskan om man blir godissugen eller småhungrig!

Nu känner jag mig som blondinbella med mina knep! Varför är jag inte lika stor som henne...? Den tanken slår mig då och då.... Höhö:)


Diggar denna chocklad extremt mkt!

Idag har det inte hänt någonting speciellt intressant egentligen, sov till klockan tio vilket var extremt skönt och nödvändigt! Ikväll ska jag iväg och smasha lite bollar igen och fortsätta läsa den extremt bra boken - luftslottet som sprängdes.

PoK/ Hanna Montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0