Parta lite för mig ikväll



Tänk det är valborg ikväll! Jag hade faktiskt glömt det men just nu önskar jag att jag var hemma vid brasan ikväll och hörde på valborgsmässo talet vid hembygdsgården. Här har man ingenting liknande förutom bonfire night i november.

Men jag kommer få min beskärda del av naturupplevelser i helgen, vi ska campa i Wales. Jag har ärligt talat ångest, vill inte! Det känndes jäkligt tungt att åka till Wales från första början och nu ska vi campa! Kan inte någon smitta mig med svininfluensa så jag slipper.

När Ian såg min reaktion igår vid beskedet att det blev camping så försökte han lugna ner mig med att vi ska ha ett sprillans nytt tält som skulle va sååååå mysigt, tjena - det är kallt, vidrigt och fuktikt att ligga i ett tält! Speciellt i jäkla Wales som jag inte har sådär jätte mkt till övers för ändå. PYTON!

Men jag tror iaf att jag är ledig på måndag om du vill hitta på ngt sofiee?


Så här såg det ut på min tältduk sist jag campa i Wales


Ett tappert leende i regnet

Nej tänk på mig nu när ni står vid brasan ikväll:)

Kommentarer
Postat av: SOFIEE

Jaa! Vi hittar på något på måndag! jag är SÅ ledig! haha

2009-04-30 @ 13:22:30
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0