det gick som på räls

Just nu ligger jag ledbruten i sängen, känner mig jätte ledsen för Carolins skull eftersom hon har en psykotisk au pair mamma som ni kan läsa om ----> här

Jag har nog haft en himla tur med min "familj" - men jag ska göra allt jag kan för att göra livet lättare för dig carro, luftmadrassen finns alltid här:)


Anledningen till att jag är ledbruten är att jag spelat volleyboll precis hela dagen. Herregud va kul det var!
Vi spelade nere i Exeter, en womens only cup med spelare mest från south west leauge men även en del från national leauge. Det var så himla kul att få ett motstånd och standarden på vårat spel höjdes så enormt! Vi som spelat i Gloster leauge slog lag från south west och även national leauge!!!
En riktig boost för sjävförtroendet och jag kan inte vänta tills jag kommer hem och börjar i en klubb i Sverige, då ska jag verkligen lägga ner mig, jag vet ju att jag fortfarande kan efter idag.

Det bästa var att jag blockade "the best valuated player in national level 3" som bara den och jag satte nästan alla servar - det kändes så himla bra!!!!

Nej nu ska jag sova! Efter en helg med ungefär tio timmars söm är det mycket välbehövligt.

Natti

Jag åkte ner med ett gäng spelare som jag inte brukar umgås så mycket med och vi hade riktigt kul, förutom Alex som av någon anledning var grinig och skulle bossa med alla, det är det enda negativa med lagsport - det finns alltid en som helt enkelt är en för dålig förlorare.

Men allt som allt hamnade vi på fjärde plats av tio lag vilket inte var allt för illa pinkat, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Behm

Bra jobbat! :) Å tack! :) ...jag hoppas allt löser dig på nått sätt här...

2009-04-27 @ 01:04:34
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0