En reinkarnerad Hitler

Det blev ingen ridning idag:( Cloé har åkt på magsjukan efter att hennes dotter hade det. Jag umgicks både med dottern och henne igår - hur länge tror ni det tar innan jag får det? Ryser

Men eftersom det inte blev ridning drog jag på spinning på morgonen och jag svär att det var hitler men i kvinnlig skepnad på instruktörscykeln. 45 minuter i helvetet och nu känne rjag mig helt ledbruten.

Men bra måste det ju va! För allt som känns så jobbigt måste ju bara vara bra för kroppen så jag ska försöka komma iväg två/tre gånger i veckan.

Solen lyser fortfarande så jag funderar på att gå ut och lagra D-vitamin:)

Kommentarer
Postat av: Sofiee

Hej.

jo jag trivs bra. har bara varit här en månad men ska stanna ett år är det tänkt. Okej ja du lär känna till städerna bättre än oss iaf. Hur har du råd att resa så mycket? Finns det folk i din ålder där du bor? och bor du i Bristol eller lite utanför? Många frågor :D



kram sofiee

2009-02-23 @ 13:49:47
Postat av: Anonym

Gud vad kul det låter med en familj som reser!

men du har du kanske en msn eller något så kanske vi kan prata mer där??



kram sofiee

2009-02-23 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0