........

Var ett tag sen jag skrev här men för att rättfärdiga mig själv så är det inte mycket som hänt egentligen.

Ni kanske har hört om ett visst snö "kaos"?


Det var kul i början.. Se alla bilar som slirade omkring men nu får det f*n i mig vara nog!! Bussar blir inställda, skolan blir inställd, fester blir inställda och inga matcher blir det! Engelsmännen kan inte hantera snö! Det är kanske eller var som mest 15 cm och det är total panik, totalt!

Och gissa vad - det snöar ute just vid detta tillfälle!

Jag är ARG och IRRITERAD! Jag vill ha vår! Och därmed basta!



Phuuu.... Nu är det ur mitt system.

Det här vädret har lämnat mig totalt sysslolös i helgen, alla planer ställdes in så jag har mest läst, fixat med islandsbilder, och smällt i mig kopiösa mängder med chocklad!

Därför ska denna vecka bli den nya i mitt hälsosamma liv!=) (jag vet att jag sagt det många gånger men nu banne mig är varje chokladbit uppäten så inga ursäkter finns!)...

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0