Gammeltants gympa

Det blev ingen spinning igår, vi hade chris the fürer som tränare på volleybollen så jag sov istället på torsdag morgon och hade en hel vilodag. Man behöver ju det också ibland.

Men idag så drog jag iväg på en klass som hette "tone up ya assets" lät ju bra tyckte jag;) Kom dit och tjaa.. Va ska jag säga, medelåldern var ju ganska över medel - även på instruktören (som även var lite småfet). Jaja tänkte jag, betalat har jag gjort så jag kan väll lika gärna vara här i en timme.

Klassen börjar med FAME (alltså sången) va f*n tänkte jag... MEN trots musikval som man lätt kan ifrågasätta så blev jag överraskad! Jäklar i min låda va jobbig klassen var! Den ska jag tillbaka till och få FAB ABS:P 

Nu blir det takeaway och rödvin, imorgon blir det en helkväll ute - där försvann träningen:P


Kommentarer
Postat av: Behm

Haha tur att du hann till partyt iaf ;)

Jepp det va sjukt skojj :) får se när vi kommer in igen ;) lär ju va innan slutet av mars iaf om jag känner oss rätt :P

2009-03-01 @ 16:57:55
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0