Multikulturell

Nyss hemkommen från en ridtur i vårsolen! Det är 13 grader varmt och skinande sol - njutning på högsta nivå!=) Kan ni fatta att påskliljorna snart slår ut här?! :D Jag gjorde rätt som drog lite mer söderut den här gången!

Igår var jag i Bath på avskedsmiddag för Sophie - det var lite sorgligt faktiskt... Men vi kommer hålla kontakten och hon får det säkert jätte kulmi sydamerika dit hon ska den lyckosen!

Det var lite roligt igår för när alla engelsmän som jag pratade med gissade vart jag kom från så var det ingen som tippade på Sverige. Däremot kom det förslag på storbrittanien???!!!! Irland och Kanada - jag måste börja få en bra engelska.

Nu ska jag ut och njuta lite mer i vårsolen:)

Ha det bra därhemma!

Kommentarer
Postat av: Behm

Hej igen :) Jag å min kompis kommer ha en helg i Bristol, du har inga tips på uteställen som e värda å besöka? Vi ska antagligen på på backpackerhotellet :)

2009-02-22 @ 19:10:53
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Behm

Vi ska dit den 27-29 mars :) Ok då ska jag kolla upp det hotellet me :)

2009-02-22 @ 21:41:49
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Sofiee

Hej. Jag såg att Caroline har skrivit till dig. jag är hennes vän! Hur länge har du bott i bristol och hur länge ska du vara där? Vi har nyss kommit hit till england och vill försöka hitta på massor med saker att göra. du har inte koll på saker man kan göra? Det finns inte så många i vår ålder där vi bor så vi måste försöka vidga vyerna ( känner mig jättedum som skriver när jag inte har någon aning om vem du är, men man förlorar inget på att försöka)



Hare bra!sofiee

2009-02-22 @ 22:05:32
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0