I need a wiie!!!!!

Tre dagar har jag gått med Lottie när jag hämtat henne från skolan, jag har slutat att ta med mig sittvagnen.
Vid exakt samma hörn tre dagar i rad har hon helt plötsligt behövt att akut kissa!
Längre ner på gatan finns en närbutik, den enda butiken i sikte så jag rusar in där med henne och frågar killen som står i kassan om jag får låna toan, jodå det går bra.

Jag säger till lottie nu måste du säga tack för att du fick låna toan, hon går ut utan att säga ett dyft till killen. Jag skäms för hennes dåliga uppförande.

Andra dagen, samma hörn. Jag behöver kissa piper hon igen! Den här gången klarade hon sig hem, phuuu...

Idag... Samma hörn, jag behöver kissa!!! Nej Lottie du klarar dig säkert hem, hon står med benen i kors, neeej jag behöver kissa! Vi rusar in i affären och samma kille står där. Igen! Jasså det är ni igen säger han och ler. Hehe ja, kan vi få låna toan, det är lite akut! Gissa vad, Lottie säger inte tack....
behöver jag säga att killen är söt?
Nästa gång byter jag hellre byxor på henne när vi är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0