Näsan i boken

Förlåt för den dåliga uppdateringen, har bara inte haft lust till att blogga.

Hoppas alla haft en bra helg - det har jag i alla fall haft:)

I lördags hälsade Iina på mig (en finsk au pair) och vi gick lite sights seeing i Bristol. Bl.a så var vi upp på clifton suspention bridge i styv kuling, hela bron svajade och det tog hela mitt mod att faktiskt gå över!!! Efter det var vi på bio (här kommer en av anledningarna till mitt dåliga bloggande) vi såg på filmen Twilight = jag vill ha en vampyrpojkvän! En av dom bästa filmer jag sett på ett bra tag så jag var självklart tvungen att köpa böckerna och jag blev helt enkelt fast. Jag har suttit med näsan i boken hela dagarna (förutom när jag haft volleyboll match, vart ute och shakat på en klubb med Iina och självklart jobbat).


Så här blåsigt var det!


Men visst är den fin bron?!

Imorgon ska jag till doktorn för att se om jag är fit för att dyka, bara en vanlig häslokoll och på torsdag morgon flyger jag till Mallorca!=)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Behm

åhh jag vill också bo närmare Bristol kännermig helt utlämnad i ödemarken här i Cocklake :P Hör av dig när du kommer hem så kanske vi kan jina upp nånstans nångång :)

2009-01-23 @ 16:35:45
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0