She's going out to meet her mysteri lover

Jag gick upp med tuppen idag som jag berättade om i det förra inlägget och det höjde en hel del ögonbryn nere i köket. Den första kommentaren jag fick var (självklart av Ian)

- She's going out with her mysteri lover!

Haha! (var mitt svar)

När jag snörade på mig joggingskorna frågade Lou.

- Where are you going Hanna, really?

Ut och jogga!! Haha! Give me a break för att försöka vara någorlunda hälsosam!;)

Men det där med att skaffa sig en mysteri lover kanske inte är en dum idé? Synd bara att många engelsmän är så fula (ursäkta ordvalet men ärlighet varar längst)


Det var lite kul att lägga upp en stereotyp bild på engelsmän (eller britter) igår så här får ni en av dom engelska killarna;) Den snygga andra till vänster är Amerikan..

Bon voygae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0