En missbedömning

Jag tror jag måste köpa en ny väska, eller iaf en liten bag som jag kan ha som handbagage och sen checkar jag in min kabinväska för det här går bara inte...

Jag trodde jag skulle få plats med allt men då räknade jag inte med kommande presenter som en massiv canvas duk med bilder på mig och Lottie. Superfin men den tar myyyyycket plats!

Undrar om dom säljer sånt i kingswood, det får bli en tur efter frukost.

Inatt drömde jag att leif loket olson skulle döda mig med en borrmaskin - vet inte varför

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli fint me en Hanna här i Sunne! Vi vill hellre ha dig än väskorna, bare så du vet!

2009-07-14 @ 20:39:17
Postat av: Hanna

Tack det värmer :)

2009-07-14 @ 21:19:13
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0