Avis...

Jag vill också vara i Sverige! Hoppas du har en superbra tid Sofiee! :)

Snark vad trött jag har varit idag! Jag har huvudvärk nästan hela dagen och jag orkade bara inte träna imorse så idag har det blivit ganska slappt. Hade en picnick med Rese, Lottie och Devon i Royal Victoria park i Bath vilket var trevligt :) Devon och Lottie kom inte alls överens och Devon lyckades verkligen såra Lottie (Lottie var inte guds bästa barn heller) när hon vägrade hålla Lotties hand. Det var faktiskt ganska jobbigt att se Lottie så ledsen över vad som hände, hon var till och med nere över det flera timmar senare :/ Men ungar brukar ju inte vara långsinta så det är säkert bra imorgon!

Imorgon ska jag föresten köpa nya joggingskor! Mina gamla asics ska få pensioneras nu - det är ett stort steg för mig! Vet ni vad, jag har inte vart ute och sprungit på två dagar nu pga skavsåren och jag saknar det! Och just nu sitter jag och dricker grönt te, vad har hänt med mig!!!?


Kommentarer
Postat av: Victoria

(är det något fel på mig om ja fokuserar på full fat coke-delen av inlägget? hahah :p)



fast seriöst.. vad är det för cola? :O

nejnej, izzie e ju så värdelös jämfört med george!

2009-06-19 @ 00:05:20
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Behm

Haha gissar att full fat cola e vanlig cola XD bara vi i england som fattar att d e diet som e den vanliga colan här ;)

Mm...ska bli super å komma hem :) helt perfekt att åka hem ni, så får jag svenska sommaren men även upplevt lite av den engelska sommaren liksom :)

Men tror nog att du å S ska kunna sätta sprätt på sista veckorna me :)

2009-06-19 @ 11:26:48
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0