Bland kossor och hästar

Har haft en underbart avslappnad och skön dag - det behövde jag verkligen!

dagen började med sovmorgon till klockan tio efterföljt av riktigt kaffe, MUMS! sen drog jag iväg för att möta upp med Cloé för att se hästarna och stället dom flyttat till.
Det var verkligen sagolikt fint där dom är nu, riktigt lummig Engelsk landsbygd, det enda minuset var att det är precis vid start och landningsbanan för Bristols flygplats. Varannan minut så landar det och lyfter det ett easy jet plan ungefär 500 m bort.


Bjarní och Flaumur stack iväg bland kossorna, det var hur kul som helst att se hästarna leka med en flock kossor :)



Cloés tredje häst, en märr ska komma hem snart (förhoppningsvis innan jag åker) så jag kanske ska få provrida henne - hon ska tydligen vara en riktigt bra tölthäst men knappt riden :)

Efter att ha sett till hästarna hade vi en picknik i hennes kolonilott för att sedan dra hemmåt. Den engelska landsbygden är verkligen fantastisk ibland! Det är så grönt och lummigt med pittoreska hus och flera hundra år gamla ekar.

En sak som verkligen påminde mig om hemma var doften av grisbajs - lövely :p

Kommentarer
Postat av: Behm

Hihi ja engelska landsbygden e grejer det ;)

2009-06-08 @ 20:07:35
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

It is the shit :P

2009-06-08 @ 23:41:12
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: sofiee

ja jag undrar vart de där reklam tjejerna kom ifrån!!! schysst med hästar. Vi ska leka middga i helgen.. kul huh :D

2009-06-09 @ 17:07:42
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg ditt sms... haha stackars dig!! trista parker är förjävligt!

2009-06-10 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0