No mam I haven't got the svine flu

Glömde berätta om en lustig sak!
Jag är helt dundersnorig, har fått en canadensisk förkylning av Lous canadensiska moster :/ Jag mår inte dåligt men snoret bara forsar.

Igår när jag satt i bussen på väg till volleybollen så var det extra jobbigt, jag satt och snörvlade som en galning. Det var väldigt folktomt i bussen men en dam satt framför mig. Efter ungefär fyra stopp fick hon nog och bytte plats!

Folk är väldigt nojiga när det gäller svininfluensan här...

Gonatt gott folk

Kommentarer
Postat av: sofiee

Så du menar alltså att jag ska vara själv på landet en hel helg? KUL!!! haha jaa jag tänkte dyka upp imorn! när ska jag komma?

2009-06-25 @ 13:32:39
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0