Onsdag

Idag har jag varit duktig och tagit hand om min kropp. Först så stack jag iväg för att köpa nya joggingskor, det blev dom här...




Jag vill ut och testa dom NU! Men jag måste vänta tills imorgon...

Efter att ha gjort den mycket dyra investeringen så kollade jag upp vart jag ska ringa för att boka tid för hjärtkoll nu i sommar när jag kommmer hem. Hela kroppen får sin del av omsorgen nu :)

Föresten så glömde jag att berätta att jag och Sofiee ska dra till London till helgen! Carolin befinner sig redan där så vi ska möta upp med henne och visa sofiee alla sevärdheter :)


Kommentarer
Postat av: sofiee

Joggar du till mig nästa helg eller?

2009-06-24 @ 22:22:38
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0