Sen när är midsommarafton en röd dag?

Nu är jag arg!
Igårkväll så förde jag över pengar från ett konto till ett annat så att jag kunde köpa nya joggingskor men har pengarna satts över? Nej.

Dom har dragits från mitt konto men inte kommit in på det andra, jag fattar inte vad som är felet? Och när jag ringer till kundtjänst är den stängde hela helgen pga att det är midsommarafton. Hmm tänker jag och kollar i min almenacka, midsommarafton är INTE en röd dag! Vad hände med den Svenska arbetsmoralen!?

Fy fan vilken tråkig midsommarafton jag kommer få, kommer bara tänka på vart mina pengar är, jag har ingenting att göra ikväll och imorgon jobbar jag.

Nu vill jag hem!!!

Kommentarer
Postat av: Alma

midsommar räknas som en lördag, men inte en röd dag ;)

Det som är kruxet..

2009-06-28 @ 12:39:06
URL: http://thatsjustit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0