#3

Jag har helt plötsligt fått några timmar ledigt - skönt!!!
Ute regnar och blåser det men jag var ändå ut och sprang nästan 3km vilket är ganska mycket för mig - speciellt i motvind! Det kallar jag viljestyrka

Igår hade jag migrän - igen! Hade köpt migränmedicin men självklart glömde jag att ta med pillrena. Jag och Lottie skulle till vårt soft play med Mandy och när vi stod och väntade på Mandy kom fyrverkeriet framför ögonen, suck det var tredje gången på ungefär en vecka. Vad händer med min kropp?
Jag köpte en stor kopp svart kaffe med en extra shot med espresso i direkt när jag kom in och det hjälpte extremt mycket och när jag väl kom hem tog jag ett migränpiller. Va lite go och lullig på volleyboll träningen sen för i England har dom lite starkare grejer än eeze;)

Jao jao... Nu testar jag ett tips jag fick. Jag ska sova med bara en kudde, jag brukar sova med dubbla kuddar och därmed huvudet ganska högt och tydligen kan det skapa en spänning i nacken som kan orsaka migrän. Det skadar ju inte att prova ett tag.

Jag funderar på om jag ska ta tag i saker och ting och kanske städa mitt lilla rum, är ju ändå '**** väder ute... Wish me luck!

XXXX

Kommentarer
Postat av: sofiee

viljestyrka är något jag inte har haft gott om den här veckan! Är du up for lite shopping imorn? Hör av dig i sånna fall! Gaia hörde av sig och kollade om vi ville äta middag med henne imorn är du ¨på??



puss sofiee

2009-03-27 @ 11:46:13
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0