Ångestladdad tjusning!

Jag vet inte varför jag är så fast i Americas next top model, det fastnade redan när jag var 14 och första säsongen visades. Det är liksom ångestblandad tjusning med att se på det! Jag älskar catfighterna och photoshot scenerna men samtidigt så känner jag mig sååååå fet!
För att göra som ett statement så äter jag alltid ngt kopiöst onödigt samtidigt som jag sitter där paralyserad framför Tyra, denna gången blev det Ben & Jerrys glass..



Nu sitter jag här och våndas, kommer jag drömma om människor som kräks inatt också och vakna alldeles illamående för att härma personerna i drömmen? Eftersom jag inte ätit så mkt idag pga av illamåendet förra natten var det inte det mest lysande idén att smälla i sig all den där glassen..

Vojne, håll tummarna för en bra sömn inatt.

X X X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0